Afkondigingen Afkondigingen

Aan het begin van elke eredienst worden er door de ouderling van dienst afkondigingen gedaan. Wilt u graag dat een blijde of droeve gebeurtenis wordt afgekondigd, dan kunt u dit vóór vrijdagavond 18:00 uur melden bij de scriba Sibbel de Jong – Schootstra, Goaiïngea, tel. 06-18110181 of via email: scriba.dlg@gmail.com
Dit geldt ook voor ziekenhuisopnames of een melding van een kerkelijke activiteit.

Beamerteam Beamerteam

De mannen achter de knoppen zijn: Simon Buma, Sybren Abma, Jan Huisman en Hans Molenaar. Zij zorgen voor beeld en geluid in de ‘Nikolaas-tsjerke’ van Gau en de ‘Westerein-tsjerke’ van Tersoal. Hiervoor moet het liturgisch materiaal tijdig aangeleverd worden om verwerkt te worden met het programma Easy Worship.           De gastpredikanten worden van deze mogelijkheid op de hoogte gebracht middels de informatiebrief.

email: beamerteam@pkn-dlg.nl

kerktaxi kerktaxi

In het kerkblad ‘Bijeen’ en op de Website vindt u een opgave van vrijwilligers die bereid zijn mensen mee te nemen naar de diensten. U kunt deze vrijwilligers telefonisch benaderen.

Liturgieën Liturgieën
Voor het laten maken van liturgieën voor een (bijzondere) dienst of viering kan contact opgenomen worden met  Margaretha Bruinsma, it Pounsmiet 13 9014 CK Tersoal, tel. 0515-521522
email:tersoal@hotmail.com                                                                                                                                                       De lay-out en het vermenigvuldigen van de liturgieën worden ook door haar verzorgd.

Oppasregeling Oppasregeling

Bij bijzondere diensten is er tijdens de kerkdienst oppas voor kinderen in het gebouw naast de kerk of bij gemeenteleden thuis                                                                                                                                     Als men gebruik wil maken van de oppas dit graag vooraf even doorgeven aan de vrijwilliger.
Contactpersoon: Henderina van der Leeuw - Ypma, Tersoal  tel. 0515-521288
Contactpersoon: Etta Dotinga – Eringa, Sibrandabuorren tel. 0515-521941

Preekvoorziening Preekvoorziening

Het informeren van gastpredikanten voor de betreffende zondag wordt verzorgd door:
Sibbel de Jong - Schootstra, Goaiïngea  tel. 06-18110181
email: sibbeldejong@gmail.com

Gemeenteleden die namen willen aandragen voor gastpredikanten kunnen met haar contact opnemen.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 10.00 uur
Gezinsdienst
Koffie voor de dienst meer details