Commissiebeleidsplan Commissiebeleidsplan
Voor het functioneren van de kerkelijke gemeente is het essentieel dat zij heldere keuzes maakt over wie zij wil zijn en wat zij daarvoor wil doen. Ook onze gemeente heeft een beleidsplan, dat op 22 april 2014 door de kerkenraad is vastgesteld.
De Commissie Beleidsplan heeft als opdracht:
• er op toe te zien dat de gemeente wordt gekend en gehoord over voorgenomen wijzigingen en aanvullingen, die daarna door de kerkenraad (al of niet geamendeerd) worden vastgesteld.
• de vastgestelde wijzigingen/aanvullingen in het beleidsplan aan te brengen en de gemeente hiervan op de hoogte te stellen. De houders van een exemplaar van het beleidsplan krijgen, op verzoek, de wijzigingen/aanvullingen schriftelijk, zodat zij hun exemplaar up to date kunnen houden.
• er voor te zorgen, dat nieuwe ambtsdragers en contactpersonen beschikken over een beleidsplan.
Een exemplaar kan worden besteld via uw wijkouderling of via een lid van de commissie beleidsplan.
Contactpersoon: Gerrit Koudenburg, Goaiïngea  tel. 0515-431458
email: gemasjona@hetnet.nl

Kerkdienst Westereinkerk Tersoal

Geen dienst i.v.m. Dauwtrappen
datum en tijdstip 09-05-2024 om n.v.t.
Hemelvaartsdag meer details