De Stichting Kledingbus SWF De Stichting Kledingbus SWF
De Stichting Kledingbus SWF (Súdwest Fryslân) is een diaconaal project dat mogelijk werd gemaakt door in eerste instantie de RK parochie van Bolsward, een aantal fondsen en een aantal bedrijven, maar nu een oecumenisch project is.  De stichting is in 2016 begonnen met het ombouwen van een bus tot een mobiele tweedehands kledingwinkel/ontmoetingsplek. Vanaf juli 2017 rijdt deze Kledingbus volgens een vaste dienstregeling door Súdwest Fryslân. In de brief leest u de standplaatsen van de Kledingbus.

Het doel van de Kledingbus is om mensen met een smalle beurs te ondersteunen en om mensen met elkaar in contact te laten komen. De kleding wordt gratis aangeboden. De contacten ontstaan wanneer mensen kleding inbrengen of halen. Voor wie wil is er gelegenheid om, onder het genot van een kopje koffie, van gedachten te wisselen met medebezoekers en/of de vrijwilligers. Meer hierover kunt u lezen in de bijgaande BRIEF

datum en tijdstip 28-07-2024 om 10.00 uur

datum en tijdstip 04-08-2024 om 10.00 uur