Mediavoorziening PKN De Lege Geaën

Mediavoorziening in PKN De Lege Geaën
Al een ruime tijd werken we in de gemeente met een aantal mediavoorzieningen. Hieronder berichten wij u ter informatie welke voorzieningen wij hebben:

* Bijeen: Het nieuwsblad van de kerk. Deze verschijnt eens in de drie weken digitaal. Hierin de laatste berichten, lief en leed, overzicht kerkdiensten, oproepjes, nieuws uit de kerkenraad/predikant, etc.
Wilt u een bijdrage leveren in Bijeen? Wilt u in de verzendlijst worden opgenomen?
We maken gebruik van een algemeen emailadres: info@pkn-dlg.nl

* Website: Op onze website http://www.pkn-dlg.nl vindt u de laatste nieuwsberichten ook terug, kunt u fotoboeken bekijken. Ook op de website een overzicht van alle kerkdiensten en contactpersonen van de afdelingen in de kerkgemeente.
Wilt u een bijdrage leveren op de website? Heeft u vragen/opmerkingen?
We maken gebruik van een algemeen emailadres: info@pkn-dlg.nl

* Facebook: Leuke nieuwtjes en weetjes vanuit de gemeente melden wij op facebook. Like onze nieuwsberichten of volg ons!
De link voor Facebook: https://www.facebook.com/pkndlg

* App: Er bestaat ook een App voor onze gemeente. Het aantal actieve gebruikers stijgt gestaag. Met deze App wordt u op de hoogte gehouden van nieuwsberichten over de kerkdiensten, activiteiten en bijzonderheden.
De instructies om deze App te downloaden vindt u op de homepagina van de website www.pkn-dlg.nl

Lijkt u het leuk om onderdeel te maken van het mediateam? Wij kunnen soms wel een extra ondersteuning gebruiken! Wij horen het graag op info@pkn-dlg.nl

* Wist u dat het beamerteam gemakkelijk te bereiken is?
Ook het beamerteam werkt met één mailadres. Wel zo handig want zo bereikt u alle leden van het beamerteam.
Zij kijken onderling naar de verwerking van deze mail. Mail beamerteam: beamerteam@pkn-dlg.nl

datum en tijdstip 28-07-2024 om 10.00 uur

datum en tijdstip 04-08-2024 om 10.00 uur