Overstapdienst Overstapdienst
Op 16 juli 2023 hebben 9 groep-8ers afscheid genomen van de kindernevendienst. In de kerk van Sibrandabuorren stond de gehele dienst in het teken van deze kinderen.
Voorafgaand aan de dienst is dominee van Blanken op school geweest om in groep 8 te praten over de dienst en met hen liedjes uit te zoeken. Zo hebben we in de dienst o.a. geluisterd naar het ‘Vliegerlied’.
Het thema van deze dienst was balans. De balans zoeken in je leven kan op bepaalde momenten heel lastig zijn. Zeker als er veel veranderd in je leven, zoals naar een nieuwe school gaan.
De groep-8ers hebben als aandenken een twister spel gekregen. Voor dit spel is veel balans nodig. Tijdens de dienst werd het spel al even uitgeprobeerd. De ochtend werd afgesloten met koffie/thee. Op de twister spellen zijn tijdens de koffie door o.a. meester Fedde, de kerkgangers en klasgenoten spreuken en wensen voor de groep-8ers op de twister spellen gezet.
(Meer foto's in het Fotoalbum)