vrijdag 26 mei 2023 t/m zondag 28 mei 2023

vrijdag 26 mei 2023 t/m zondag 28 mei 2023
Locatie:
 Veenklooster

Al meer dan een halve eeuw bezoeken honderden mensen Veenklooster om samen Pinksteren te vieren. Net als andere jaren biedt het christelijke evenement ook dit pinksterweekend een veelzijdig programma.

Met op zaterdag een mannenontbijt en speciaal event voor vrouwen. ’s Middags een ontmoeting voor jong en oud, met muziek. En ‘s avonds het Lemster Mannenkoor en dominee Jelle de Kok.
Op zondagmiddag een Sing-in met gospelband Lighthouse en spreker Theun van der Velde. En ’s avonds een uniek black gospel concert met onder andere Elvis E., Muriël Blijd en dominee Orlando Bottenbley. Kaarten voor dit concert zijn verkrijgbaar via www.pinksterfeest.com/gospelcelebration.

Op maandag is de traditionele openluchtdienst in het Veenkloosterbos. Dit keer gaat Bernard Terlouw uit De Westereen voor. Op het evenemententerrein is er voor de kinderen een theatervoorstelling van Matthijs Vlaardingerbroek. Verder zijn er de hele middag diverse workshops, een beleefroute door het bos, een markt, en volop eten, drinken en muziek. Jazz- en gospelgroep Johnny & the Jazzuits sluiten het evenement rond de klok van 16.00 uur af.

Het belooft een prachtige editie te worden. Met als thema Amazing Grace.
Kijk voor meer informatie op: www.pinksterfeest.com
Voor meer informatie over het persbericht kunt u contact opnemen met de organisatie
via e-mail: info@pinksterfeest.com.

Klik HIER voor het uitgebreide programma