PIO (Programma voor Inspiratie en Ontmoeting) 2023-2024 PIO (Programma voor Inspiratie en Ontmoeting) 2023-2024
De PIO (Programma Inspiratie en Ontmoeting) werkgroep en ZWO (Zending Wereld Organisatie) werkgroep hebben gezamenlijk weer een programma gemaakt voor het seizoen 2023/2024. De volgende activiteiten gaan door bij voldoende belangstelling.
  • Zondagsreisje op 14 april
    We gaan deze zondag naar Groningen (stad). We bezoeken daar in ieder geval de Martinikerk, de synagoge en de Joodse buurt. We wonen om 9.30 een dienst bij in de Martinikerk. De Martinikerk is de oudste kerk van de stad Groningen. De vele prachtige muur-en gewelfschilderingen, het magnifieke Schnitgerorgel maken dit monumentale gebouw tot het belangrijkste historische cultureel erfgoed van de stad. Voor het volledige programma: KLIK HIER.

• De koffieochtenden, data staan vermeld in de Bijeen.

• Verschillende gespreksgroepen, data staan vermeld in de Bijeen.

• De wandeling, Ontspannen en inspirerend wandelen? Elke eerste maandag van de maand wandelt een aantal mensen uit De Lege Geaën in deze streek. We wandelen ongeveer een uur vanaf verschillende plekken in DLG, ook bezoeken we een enkele keer een kerk. Tijdens de wandeling staan we even stil en luisteren naar een gedicht, na afloop van de tocht drinken we vaak koffie/thee met elkaar. Wanneer u/jij mee wilt lopen stuur dan een mail naar gerdajjanssen@gmail.com

• Dauwtrappen, op Hemelvaartsdag (9 mei 2024) gaan we ’s morgensvroeg met elkaar dauwtrappen.
We zijn ondertussen bezig om met elkaar nieuwe ideeën en plannen te maken voor nog meer activiteiten waarbij we elkaar kunnen ontmoeten. Denk hierbij aan samen eten, handwerken, een repaircafé. Misschien eens een inspirerende spreker uitnodigen?

Mocht u ook goede ideeën hebben of willen meehelpen bij het organiseren van een activiteit? Neem dan contact op met Tineke Postma, dominee Michiel of Greet Bakker.
Voor alle PIO-activiteiten kun je je aanmelden bij Tineke Postma of Greet Bakker via de mail tineke@postmagauw.nl of greetbakker65@gmail.com

datum en tijdstip 29-03-2024 om 19.30 uur
Goede Vrijdag,